Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Autor
Kirenko Janusz
(2)
Buchner-Micek Agnieszka
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lesiewicz Jolanta
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Pedagodzy
(5)
Temat
Niepełnosprawni
(3)
Asertywność
(1)
Dzieci chore
(1)
Młodzież - patologie
(1)
Porażenie mózgowe
(1)
Teatr szkolny
(1)
Terapia
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Teatroterapia jako forma pracy z osobami niepełnosprawnymi / Agnieszka Buchner-Micek. // W: Problemy pedagogiki specjalnej w okresie przemian społecznych / pod red. Andrzeja Pieleckiego. - Lublin: Wydaw. Uniw.Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - S. 183 - 188.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wykorzystanie Kwestionariusza Wsparcia Społecznego w badaniu osób niepełnosprawnych / Janusz Kirenko, Jolanta Lesiewicz. // W: Problemy pedagogiki specjalnej w okresie przemian społecznych / pod red. Andrzeja Pieleckiego. - Lublin: Wydaw. Uniw.Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - S. 75 - 88.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Asertywność a zaburzenia zachowania młodzieży zagrożonej patologią społeczną / Agnieszka Lewicka. // W: Problemy pedagogiki specjalnej w okresie przemian społecznych / pod red. Andrzeja Pieleckiego. - Lublin: Wydaw. Uniw.Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - S. 177 - 182.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pomoc rodzinom w przezwyciężaniu problemów związanych z niepełnosprawnością dziecka / Grażyna Kwaśniewska. // W: Problemy pedagogiki specjalnej w okresie przemian społecznych / pod red. Andrzeja Pieleckiego. - Lublin: Wydaw. Uniw.Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - S. 89 - 94.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stopień sprawności fizycznej a nasilenie potrzeb psychicznych u młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym / Janusz Kirenko. // W: Problemy pedagogiki specjalnej w okresie przemian społecznych / pod red. Andrzeja Pieleckiego. - Lublin: Wydaw. Uniw.Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - S. 183 - 188.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej